کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات دیشدال به دقت ملاحظه فرمایید. ورود شما به وب‏‌سایت دیشدال هنگام استفاده از پروفایل شخصی و سایر خدمات ارائه شده به معنای آگاهی و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات دیشدال است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین دیشدال از سوی کاربر است.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

 

قوانین عمومی

فعالیت دیشدال منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های دیشدال تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

حق مالکیت مادی و معنوی

کلیه محتوای سایت صرفاً متعلق به فروشگاه دیشدال بوده و هرگونه کپی برداری و استفاده شخصی یا تجاری از آن بدون کسب مجوز مکتوب از فروشگاه غیر مجاز و پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت. استفاده از محتویات "سایت فروشگاه دیشدال" برای وب سایت ها و وبلاگ های شخصی تنها به شرطی که منافع

تجاری مد نظر نباشد با ذکر منبع و آدرس وب سایت مجاز است.

 

 

سیاست های رعایت حریم شخصی

دیشدال بر حفظ اطلاعات و حریم خصوصی کاربران خود تاکید ویژه‌ای دارد. شما به عنوان یکی از اعضای دیشدال برای ایجاد حساب کاربری، اطلاعاتی نظیر شماره تلفن و ایمیل و آدرس وارد خواهید کرد که تنها برای ارائه‌ی خدمات بدون نقص از طرف دیشدال کاربرد دارند و نزد ما محفوظ خواهند ماند. گفتنی‌ست که از این داده‌ها برای ارسال محصولات استفاده خواهیم کرد. همچنین مطالبی مانند خبرنامه دیشدال، تنها در صورت ابراز علاقمندی شما به آدرس ایمیل‌تان ارسال خواهد شد و در هر زمانی که بخواهید می‌توانید از آن انصراف دهید. شماره تلفن اعضا نیز تنها برای ارسال پیامک جهت در جریان گذاشتن شما از روند ارسال محصول استفاده خواهد شد. شما در صورت تمایل در هر زمانی می توانید سوالات خود را در مورد سیاست حفظ حریم شخصی خود از ما بپرسید و ما حتما به شما پاسخ خواهیم داد. لطفاً سوالات خود را به یکی از روش های ذکر شده در بخش تماس با ما ارسال کنید.

"سایت فروشگاه دیشدال" از شنیدن هر گونه نظرات شما نسبت به سیاست حفظ حریم شخصی استقبال می کند.

اگر فکر می کنید "سایت فروشگاه دیشدال" به این سیاست پایبند نبوده است لطفاً از طریق ارسال ایمیل با ما تماس بگیرید. ما نهایت تلاش خود در رفع ابهامات و نواقص یا حل مشکلات را در حد توانمان به کار خواهیم

گرفت.

شرکت میناگران برنا خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند، لطفاً در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد مشاهده شده را حتما از طریق کانال های ارتباطی ذکر شده در صفحه ارتباط با ما، با ما در میان بگذارید.

 

ارتباط مستقیم با کاربران

تنها مرجع رسمی ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.dishdal.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال Email از طرف آدرس های رسمی و تایید شده در وب سایت، با شما تماس نمی گیریم. برای تماس با "سایت فروشگاه دیشدال"، فقط روش ها و آدرس های ایمیل ذکر شده در بخش تماس با ما مجاز می باشند. اگر می خواهید برای ما پیامی بفرستید فقط به این آدرس ها ایمیل ارسال کنید یا با پشتیبانی تلفنی و آنلاین ما در ارتباط باشید.

 

تعهدات فروشنده و خریدار

فروشنده = فروشگاه اینترنتی شرکت میناگران برنا (دیشدال) به آدرس اینترنتی: https://www.dishdal.ir

 خریدار = دندانپزشک و یا غیر دندانپزشک ارسال کننده فرم سفارش خرید

١ - فروشنده متعهد می گردد از اطلاعات شخصی و فردی خریدار، در حد اختیار و توان مراقبت کرده و این اطلاعات را کاملاً محرمانه تلقی نماید و به هیچ فرد حقیقی و یا حقوقی مگر با مجوز رسمی و قانونی ارائه نکند.

 ٢ - فروشنده موظف است اطلاعات دقیق و کامل کالا را در اختیار خریدار قرار دهد.

3-  خریدار می بایست هنگام ثبت نام در سایت و سفارش کالای مورد نظر خود، فرم مربوطه را با اطلاعات صحیح و به صورت کامل پر کنن و آگاه باشد که درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

٣ - فروشنده موظف است کالای سالم و بی نقص را مطابق با آنچه معرفی شده طبق شرایط برای خریدار ارسال کند. در صورت ارسال کالا با استفاده از شبکه پستی کشور، فروشگاه دیشدال مسئولیتی در قبال آسیب دیدن محصول به دلیل جا به جایی نادرست توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران ندارد.

٥ – در صورتی که کالا در شهر تهران با بسته بندی ظاهری سالم توسط شرکت حمل تحت قرارداد تحویل داده شد، در صورت معیوب بودن محتوای داخلی کالا، فروشنده موظف است هماهنگی های لازم برای رفع عیب یا نقص با صلاحدید خود در کوتاهترین زمان ممکن با خریدار انجام نماید.

٦ - فروشنده می تواند بنا به تشخیص و به هر دلیل سفارش را لغو کند و از ارسال سفارش خودداری کند. بدیهی است در صورت نیاز، هماهنگی های بعدی می بایست توسط فروشنده و خریدار انجام پذیرد.

٧ - خریدار موظف است اطلاعات دقیق و کامل خود را برای دریافت سفارش در اختیار فروشنده قرار دهد.

٨ - خریدار موظف است قبل از ارسال فرم سفارش و خرید هر کالایی اطلاعات لازم در مورد کالا را از طریق سایت فروشنده کسب کند و سپس سفارش خود را ارسال کند.

٩ - خریدار پس از تائید سفارش خرید از طرف فروشنده و در وضعیت "ارسال شد" نمی تواند درخواست انصراف سفارش دهد.

١٠ - خریدار موظف است هنگام مراجعه مامور حمل در محل مشخص شده در فرم سفارش، برای دریافت کالا حضور داشته باشد و در صورت عدم حضور مسئولیت و هزینه های بازگشت و ارسال مجدد به عهده خریدار خواهد بود.

 

خسارت در هنگام حمل و نقل

دیشدال با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات و همکاری با شرکت حمل معتبر و متعهد،  همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به این مهم بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و دیشدال تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

شما می توانید در صورت مشاهده خسارت وارده از تحویل آن اجتناب کرده و خواستار بازگرداندن آن شوید و سریعا موضوع را با پشتیبانی دیشدال در میان بگذارید. در غیر این صورت آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به پشتیبانی دیشدال اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل و کلیه متعلقات و فاکتور به واحد پشتیبانی دیشدال ارسال شود.