پیگیری وضعیت سفارش
پیگیری وضعیت سفارش
پس از ثبت سفارش و انجام تمامی مراحل و پرداخت هزینه، سیستم یک کد اختصاصی سفارش برای پیگیری در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با ورود به حساب کاربری خود در دیشدال و وارد کردن کد در قسمت پیگیری سفارشات من ، از وضعیت لحظه ای سفارش خود مطلع شوید. علاوه بر این روش، شماره و جزئیات سفارش شما بعد از ثبت نهایی از طریق پیامک و ایمیل برای شما ارسال می گردد و شما را از وضعیت ارسال به طور خلاصه مطلع خواهد کرد. وضعیت ارسال ها از طریق پیامک به شرح زیر خواهد بود: وضعیت پرداخت شده: هزینه سفارش ها در این وضعیت به صورت کامل توسط خریدار پرداخت گردیده و در نوبت بررسی توسط کارشناسان فروش می باشند. وضعیت درحال بررسی:سفارش ها در این وضعیت در حال بررسی توسط کارشناسان فروش به منظور ارسال می باشند. وضعیت ارسال شده : سفارش های در این وضعیت توسط شرکت ارسال گردیده است. وضعیت برگشت خورده: در این وضعیت سفارش به دلیل عدم حضور خریدار در محل به شرکت برگشت خورده است.