مشخصات ایمپلنت Mozo-Grau

مشخصات ایمپلنت Mozo-Grau

شرکت MOZO GRAU اسپانیا یکی از معدود شرکت های دانش بنیان در ساخت ایمپلنت های دندانی می باشد که در دو دهه ی گذشته با تحقیقات گسترده و تعامل با دانشگاه های معتبر دنیا و سیستم مدیریت کیفی بسیار پیشرفته و ماشین آلات پیچیده دیجیتال روز، جزء یکی از بهترین و مطرح ترین تولید کنندگان ایپلنت های دندانی در جهان می باشد.

نقد و بررسی ایمپلنت های Cowellmedi

نقد و بررسی ایمپلنت های Cowellmedi

کمپانی کره ایی Cowellmedi یکی از فعالین و پیشروهای موفق در زمینه ایمپلنتولوژی و تولید بایومتریال می باشد. اینگونه که از محصولات آن مشخص است هدف Cowellmedi جلب رضایت مشتریان خود و پاسخ به تمامی نیازهای آن ها است. اولین ایمپلنت خود را تحت عنوان Bioplant به بازار عرضه نمود. در طی ۲۰ سال گذشته کمپانی Cowellmedi با در اختیار داشتن گروهی از محققین و دندانپزشکان و متخصصین بطور مداوم محصولات جدیدی را در زمینه ایمپلنتولوژی طراحی و تولید کرده است

بررسی ایمپلنت های ایمپلنت Geass

بررسی ایمپلنت های ایمپلنت Geass

Geass یک شرکت ایتالیایی است که سی سال است که روی کیفیت و نوآوری تمرکز دارد تا ایمپلنتولوژی دندان را به لبخند تبدیل کند.یکی از نکاتی که در اولین نگاه به کاتالوگ Geass نظر مخاطب را جلب می کند، سادگی و کاربرپسند بودن نحوه پرزنت و محصولات این سیستم است. این فیکسچرها دارای خصوصیات مشترکی از جمله سطح Synthegra هستند. سینتگرا، سطحی فعال از لحاظ انرژی می باشد و باعث جذب پروتئین ها و تسریع بازسازی استخوان می شود.

بررسی ایمپلنت های Ufit

بررسی ایمپلنت های Ufit

برای معرفی این برند کره جنوبی، در یک جمع بندی کلی باید گفت خدمات خوب این برند در ایران از مهمترین محاسن آن است اما قطعاتی که کانکشن تورکس دارند، نسبت به سایر برندها مشکلاتی از نظر راحتی کار برای دندانپزشکان به همراه داشته که با تولید محصولی جدیدی به نام UF، بسیاری از ضعف های این برند برطرف شده تا حدی که می توان آن را با سیستم های اروپایی و آمریکایی مقایسه کرد.

نقد و بررسی ایمپلنت های Anthogyr

نقد و بررسی ایمپلنت های Anthogyr

سیستم ایمپلنتی Axiom متعلق به شرکت آنتوژیر فرانسه است. هیچ گاه کیفیت ایمپلنت فرانسوی در سطح یک جهانی نبوده است. اما در بین کشور های اروپایی همیشه جایگاه مناسبی را داشته اند و همواره در حال پیشرفت می باشند. و امید آن می رود به زودی کیفیت ایمپلنت فرانسوی جهش چشمگیری در سطح اروپا داشته باشد.آنتوژیر برندی باسابقه با محصولات با کیفیت از قبیل موتورهای جراحی و انواع آنگل های دندانپزشکی و ... در دنیا می باشد

بررسی ایمپلنت های CSM

بررسی ایمپلنت های CSM

سیستم CSM CSM یکی از سیستم های تازه وارد ساخت كره جنوبی می باشد و با توجه به قیمت پايين آن در بازار مخاطبانی را به خود اختصاص داده است.این سیستم دارای تنوع کانکشن و فیکسچر از جمله کانکشن هگز در فیکسچرهای Submerged، دابل هگز در Submerged II و اکتا در Internal می باشد و با برخی سيستم های ايمپلنتی دیگر قطعات مشترکی دارد و در حال حاضر بايد منتظر پس دادن امتحان اين سيستم در جامعه دندانپزشکی بود.

 ایمپلنت های سوئیسی TRI

ایمپلنت های سوئیسی TRI

ایمپلنت سوئیسی TRIبا داشتن جنسی تیتانیومی و ساختار منحصر به فرد با در دست داشتن 4 ویژگی طلایی و مدرن دارای استاندارد FDAو CE است.ایمپلنت (TRI)یکی از ایمپلنت های جدید سوئیسی می باشد که همانند ایمپلنت ایده، یک ایمپلنت ارزان قیمت و با کیفیت متوسط است. این نوع ایمپلنت سوئیسی از نظر فرم کاملا شبیه ایمپلنت آمریکایی اسکرونت زیمراست. TRI ایمپلنتی با قیمت مناسب و کیفیت خوب است که کمتر در ایران مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی های ایمپلنت Leader Italia

ویژگی های ایمپلنت Leader Italia

Leader Italia برند ایمپلنت ایتالیایی که از تکنولوژی های جدید ئ بروزی مانند لیزر و نانو استفاده می کند این شرکت ایتالیایی از معدود برندهایی می باشد که باتوجه به تنوع محصولات و رنج گسترده قیمت، تمام قطعات پروتزی و پروتکل جراحی آنها یکسان می باشد. این برند از تکنولوژی های جالب و جدیدی از جمله تکنولوژی لیزر و نانو در سطح فیکسچرهای خود استفاده کرده است

نقد و برسی سیستم های ايمپلنت زايو Xive

نقد و برسی سیستم های ايمپلنت زايو Xive

یکی از برند های معروف آلمانی است که زیر مجموعه شرکت دنس پلای که شرکت چند ملیتی است محسوب می شود تنوع سایز و موفقیت بالا از مزایای این ایمپلنت آلمانی است شرکت اپاداناتک نمایندگی این برند را در ایران دارد متاسفانه بعد از تحریم ها قطعات پروتزی و حتی سایزهای این ایمپلنت در ایران نایاب شد و شرکت اپداناتک بنا به دلایل نامعلوم بعد از رفع تحریم ها نتوانسته ساپورت مناسبی داشته باشد در بازار برای قطعات پروتزی از اجناس غیر اصل استفاده می شود که در بلند مدت می تواند مشکلاتی ایجاد کند. به نظر می رسد...

سیستم های ایمپلنتی بایوهورایزن Biohorizons

سیستم های ایمپلنتی بایوهورایزن Biohorizons

برند ایمپلنت BioHorizon از علم و نوآوری برای تولید محصولات ایمپلنت دندانی منحصر به فرد با نتایج زیبایی شناخته شده، استفاده می کند . این برند ؛ سبک، قوی، سازگار با محیط زیست و ساخته شده از تیتانیوم ( موادی که بطور گشترده در ساخت ایمپلنت و دندانپزشکی استفاده میشود ) . ایمپلنت های دندانی BioHorizon گارانتی مادام العمر دارند و با برخی از تحقیقات جامع و کامل در صنعت اثبات شده اند .

نقد و بررس ویژگی های ایمپلنت اشترومن Straumann قسمت اول

نقد و بررس ویژگی های ایمپلنت اشترومن Straumann قسمت اول

ایمپلنت اشترومن straumann، که بیش از بیست سال است در بازار دندان‌پزشکی ایران حضور داشته است، برند شناخته شده‌ای در تولید ایمپلنت‌های دندانی است که تمرکز خود را بر سه حوزه ایمپلنت، دندان‌پزشکی ترمیمی و بازسازی بافت‌های دهان گذاشته است همچنین پشتیبان علمی گروه straumann, تیم ITI در زمینه ایمپلنتولوژی و دندانپزشکی در دنیا و به خصوص در اروپا جزو برندهای پیشرو میباشد.

سیستم ایمپلنت Euroteknika

سیستم ایمپلنت Euroteknika

برند ایمپلنت Euroteknica فرانسوى محسوب مى شود.شرکت اعتماد تجارت کیهان نمایندگى آنرا در ایران دارد.شرکت اعتماد تجارت کیهان با هدف ارايه طرح های مختلف درمانی و معرفی یک سیستم ایمپلنتی از استانداردهای جهانی ، سیستم ایمپلنت Euroteknika را به جامعه دندانپزشکان ایرانی معرفی کرده است.

نقدو بررسی ایمپلنت های Neo biotech

نقدو بررسی ایمپلنت های Neo biotech

ايمپلنت نئوبايوتک neo biotech این برند ایمپلنت در کشورمان به اسم سی ام ای هم ارائه می شود هزینه پایین آن باعث افزایش طرفداران این نوع ایمپلنت شده است. از دید جراحی این برند ایمپلنت دندان بسیار مناسب است اما ایراداتی در بخش پروتزی دارد مانند شلی پیچ ایمپلنت

مشخصات ايمپلنت اس ای سی SIC

مشخصات ايمپلنت اس ای سی SIC

اس ای سی از برند های ایمپلنت ساخت کشور سوئیس است ;در سال 2003 فعالیت های خود را شروع کرده است که قدمت زیادی ندارد ولی در ایران بنسبت فروش مناسبی دارد که قیمت پایین ان نسبت به برند های ایمپلنت اروپایی از دلایل فروش مناسب ان است.موفقیت در حد برند های ایمپلنت کره ای معمولی است البته بسیاری برند های سوئیسی را بعلت معروفیت برند اشترومن که یکی از بهترین و موفق ترین برند در ایمپلنت است, برند های برتر می دانند.نمایندگی این برند ایمپلنت در ایران شرکت بن تاژپارس می باشد.

نقد و بررسی ایمپلنت نابل بایوکر (nobel biocare)

نقد و بررسی ایمپلنت نابل بایوکر (nobel biocare)

ایمپلنت نابل بایوکر ابتدا یک برند ایمپلنت سوئدی بوده که بعدها توسط آمریکایی‌ها امتیاز آن خریداری‌شده است. نابل بایوکر یک راه‌حل برای کاشت دندان بدون فیکسچرهای تیتانیومی ارائه داده است، که در آن ازفیکسچرهایی از جنس تانتالیوم استفاده شده است.

مشخصات ایمپلنت های zimmer

مشخصات ایمپلنت های zimmer

ایمپلنت زیمر یک ایمپلنت امریکایی با قدمت است و جز پنج برند برتر ایمپلنت دنیا محسوب می شود این برند در طولانی مدت نتایج بسیار خوبی کلینیکی داشته و تحلیل استخوان کمی دارد به همین علت لقب گرانترین ایمپلنت دنیا را یدک می کشد

معرفی ایمپلنت های Intra-Lock

معرفی ایمپلنت های Intra-Lock

اینترالاک یکی از برندهای موفق و پرطرفدار آمریکایی در زمینه ایمپلنتولوژی به خصوص در ایران می باشد، این سیستم همچنین تکنولوژی های خاصی از قبیل سطح Ossean و تکنولوژی L-PRF و ... را در دنیا به نام خود به ثبت رسانده است که شاید همین تنوع در محصولات و قیمت باعث جذابیت در بازار شده باشد.

معرفی ایمپلنت های Dentegris

معرفی ایمپلنت های Dentegris

dentegris یکی از ایمپلنت های جدید المانی محسوب می شود در رده ایمپلنت های متوسط ساخت المان است که توسط متخصصان حرفه ای از ابتکار عمل متخصصان ایمپلنت طولانی مدت از جراحی ، پروتز و فروش با این ایده برای معرفی یک سیستم ایمپلنت ساده ، ایمن و کاربر گرا به بازار ایجاد شد.رمز موفقیت این کمپانی طراحی ایمپلنت های ساده، جراحی آسان، کیفیت بالا، قیمت مناسب و خدمات گسترده می باشد. تمامی مراحل طراحی و تولید ایمپلنت Dentegris در کشور آلمان انجام می پذیرد که این خود نشان دهنده کیفیت بالای محصولات این کمپانی...